Toyota najbardziej wartościową marką
W prestiżowym badaniu Best Global Brands 2012 Interbrand Toyota po raz drugi z rzędu została ogłoszona najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie.
Wywodzący się z Japonii koncern dodatkowo umocnił swoją pozycję względem zeszłego roku o 9% oraz potwierdził silne miejsce w dziesiątce najbardziej wartościowych marek na świecie wśród wszystkich branż.Sukces Toyoty w badaniu jest tłumaczony przez Interbrand wyjątkową lojalnością i przywiązaniem klientów do marki, imponująco rozbudowaną ofertą modelową, najnowocześniejszą technologią hybrydową oraz otwarciem na młodsze grupy klientów.
W czerwcu Toyota została ogłoszona także liderem rankingu Best Global Green Brand.
Ranking Best Global Brands jest konstruowany w oparciu o analizę zarządzania markami i inwestycjami czynionymi przez koncerny. Metodologia badania uwzględnia szereg wskaźników, w tym wpływ marki na całą organizację.
Raport Best Global Brands 2012 znajduje się TUTAJ.