Toyota najbardziej wartosciowa

Toyota logo Ranking BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2014 (Millward Brown): Po raz drugi z rzędu Toyota została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną na świecie.

Japoński producent nie tylko przewodzi w zestawieniu, ale wyraźnie powiększą swoją przewagę nad kolejnymi markami (BMW, Mercedes). Marka Toyota została wyceniona na 29,6 mld USD, czyli aż o 21% więcej niż przed rokiem.

Na dziewięć edycji raportu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, Toyota okazywała się najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie aż siedmiokrotnie. Dalszy wzrost wartości marki Toyota w 2014 roku jest potwierdzeniem pozycji lidera, jaką koncern utrzymuje na światowych rynkach nie tylko w zakresie liczby wyprodukowanych i sprzedanych samochodów, ale także najwyższej pozycji wizerunkowej.

Więcej: toyotanews.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przepisz kod: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.